مصاحبه آرشیو خبر ها
حمله ی شدید آدانی به الگری و جونتولی ! با یوونتوس چه کرده اید ؟

حمله ی شدید آدانی به الگری و جونتولی ! با یوونتوس چه کرده اید ؟

در پی تساوی بدون گل یوونتوس مقابل آتالانتا، دانیله آدانی، مدافع سابق اینتر، در مورد یوونتوس فعلی صحبت کرد و گفت که اکنون یک تیم کوچک است.

 

انتقاد صریح آدانی نه تنها مکس الگری سرمربی یوونتوس را مورد توجه قرار داده است، بلکه هویت باشگاه را نیز مورد تردید قرار داده و در مورد نقش مدیر فنی آن، کریستیانو جونتولی، سوالاتی را ایجاد کرده است.

 

شانس آلگری و هویت یوونتوس

 

دانیله آدانی بدون تردید وضعیت یوونتوس را تشریح کرد و تندترین سخنان خود را خطاب به مکس آلگری بیان کرد:

 

ماسیمیلیانو آلگری عالی ترین فرد در این تیم است. چون سال گذشته با ارائه هیچ چیز به همه چیز رسید و حالا کمتر هم می خواهد. او همه چیز را بدون هیچ تلاشی به دست می آورد. یوونتوس اکنون تیم کوچکی به نظر می رسد. او پایه گذار ذهنیتی کوچک در یوونتوس شده است.

 

او افزود:

 

یوونتوس کوچک شده است، هواداران عزیز یووه. در حال حاضر شما به دنبال یک تیم کوچک هستید، اما این به خاطر ارزش بازیکنان نیست.به خاطر تفکر سرمربی تیم شماست.

 

ناامیدی هواداران و تاکتیک های آلگری

 

آدانی به آلگری بسنده نکرد. او همچنین واکنش هواداران یوونتوس به عملکرد اخیر این تیم را زیر سوال برد:

 

آلگری به شما این باور را می دهد که یووه در برگامو باید تمام بازی را در نیمه خودش بماند و شما این را باور دارید. او تساوی در برگامو را عالی می داند. این یک طرز فکر فاجعه است که از سوی سرمربی شما تایید می شود.

 

فراخوان فوری برای اقدام

 

آدانی نقد خود را تنها به آلگری محفوظ ننموده است. او همچنین پیامی برای کریستیانو جونتولی، مدیر فنی باشگاه داشت:

 

من به جونتولی می گویم: به شما یک ماموریت 5 ساله داده شده است، پس کی شروع می شود؟ ! تساوی در برگامو نتیجه خوبی محسوب می شود؟ یکی از بزرگترین شرمساری های تاریخ یوونتوس.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: